Došao sam vam vratiti sve velike riječi

Dobar dan
Došao sam vam vratiti
Sve velike riječi
Sve parole koje ste mi onomad dali
A ja ih, glupan, uzeo

Sve je u redu
Nema ljutnje
Niste vi mene na ništa nagovarali
Krivnja je samo moja
To što sam pomislio kako ću vašim idejama
Ispuniti svoje praznine
To je do mene gospodo
Vi ste čisti k’o regrutske gaće

Kako molim?
Zašto sada i nakon toliko vremena…
Pitate?
Pa, ta vaša gesla i slogani
U jedan su se mah, znate
Dobro ukorijenili
I potrajalo je dok sam ih sve iskrčio

Nego
Kad već pričamo

Ako nije problem
Dao bih vam i ovu prazninu što je ostala
Nisam pametan što bih s tolikim bezdanom
Osim da ga pretvorim u septičku jamu
Nakon vaših fantazija
I ona bi mirisala

I hvala na svemu, naravno
Nemojte što god zamjeriti
Sve ćete vi to bez problema
Nekom drugom uvaliti
Molim, samo zabilježite
Da sve vraćam kakvo sam i uzeo
Sve što ste mi dali
Već je bilo korišteno

Oglasi

Komentiraj

